اتوماتیک استارت موتور سیکلت یکی از قابلیت هایی است که در بسیاری از مدل های جدید موتور سیکلت وجود دارد. با نصب این دستگاه، شما دیگر نیازی به استفاده از کلید استارت دستی ندارید و تنها با فشردن یک دکمه، موتور سیکلت شما به راحتی روشن می شود.
استفاده از این دستگاه به عنوان یکی از امکانات فنی در موتور سیکلت، تجربه رانندگی را بسیار راحت تر و سریع تر می کند. همچنین، اتوماتیک استارت به نوعی پاسخگویی به صداهای خارجی را بهبود می بخشد و تأخیر در استارت موتور را کاهش می دهد.
در صورتی که برای شما مهم است که به راحتی و سریع تر موتور سیکلت خود را روشن کنید، داشتن اتوماتیک استارت بسیار مفید است. همچنین، با توجه به قابلیت های امنیتی این دستگاه، شما می توانید از خطرات ناشی از استفاده از کلید استارت دستی جلوگیری کنید.
به طور کلی، اتوماتیک استارت یکی از قابلیت های فنی موتورسیکلت است که در بسیاری از مدل های جدید وجود دارد و باعث بهبود عملکرد، راحتی و امنیت در رانندگی می شود.برای خرید اتوماتیک استارت کلیک کنید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت:
۱۰:۱۷:۲۵ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
بوش موتورسیکلت
بوش جعفری شاپ از قطعات و لوازم اصلی انواع خودروها و موتور سیکلت ها است که نبود آن در این وسایل،کیک عیب بزرگ به شمار می آید. بوش در خودرو و موتور، انواع مختلفی دارد. بوش توپی موتورسیکلت ، بوش تبق موتورسیکلت ، بوش طبق موتورسیکلت ، بوش سیلندر و …
بوش یک قطعه ی استوانه ای شکلی است که درون آن خالی بوده و جای آن درون سوراخهای بدنه سیلندر است. طراحی بوش ها طوری است که از تغییر شکل آنها در برابر گرما، جلوگیری می کند.
بوش هایی که بر روی بدنه سیلندر تعبیه می شوند در دو نوع وجود دارند:
بوش هایی که متصل به بدنه سیلندر می باشند.
بوش هایی که می توان آن را از بدنه جدا کرد.
که این دو، باز هم تقسیم بندی هایی دارند که در نوع دوم آن یعنی بوش از بدنه جدا به خشک و تر تقسیم می شوند.
نوع جنس بوش های خشک از فولاد بوده و از ضخامت خوبی برخوردار هستند. به دلیل نرسیدن آب به آن و خشک بودنش، هیچگونه آبی از سیلندر نشت نمی کند.
به طور کلی وظیفه بوش، منتقل کردن انرژی از یک قطعه به قطعه دیگر است.
انواع پوش تنه موتور عبارتند از : بوش طبق و بوش تنه موتور. بوش لاستیکی نیز وجود دارد که در مورد ماشین ها صدق می کند.
بوش هایی که در تولید آنها از پلی اورتان استفاده شده باشد، دوام بالاتری خواهند داشت.
بوش هایی که وظیفه آنها کنترل است در معرض آسیب های بسیاری قرار دارند. زیرا درون آنها مایعات وجود دارد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت:
۰۲:۵۸:۵۶ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
طوقه موتور سیکلت یک قطعه حیاتی در سیستم ترمز موتورسیکلت است که وظیفهاش کنترل و تنظیم فشار هیدرولیکی ترمز را دارد. این قطعه بر روی لولههای ترمز نصب شده و با فشار گرفتن به داخل لوله، فشار هیدرولیکی را ایجاد میکند و سپس آن را به سیستم ترمز منتقل میکند.
طوقه ترمز موتور سیکلت از موادی مانند فولاد و آلومینیوم ساخته شده است و اغلب برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی، با پوششی از کروم یا نیترید تیتانیوم پوشانده میشوند.برای خرید عمده طوقه موتور سیکلت به سایت jafarishop.ir مراجعه نمایید.
طوقه ترمز در کنار سایر قطعات ترمز مانند کالیپر، دیسک و پد ترمز، به خوبی عملکرد سیستم ترمز را بهبود میبخشد و برای رانندهی موتورسیکلت ایمنی بیشتری فراهم میآورد. بنابراین، به دلیل اهمیت بالای طوقه ترمز در سیستم ترمز موتورسیکلت، لازم است همیشه اطمینان حاصل شود که این قطعه در وضعیت عالی و سالم قرار دارد و در صورت لزوم، به محض تشخیص خرابی، تعویض گردد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت:
۰۵:۰۸:۳۳ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
پرچ، خار و اشپیل مهمترین قطعات در نگهداری سازه و پایداری کلی موتورسیکلت هستند. این قطعات برای نگهداری قطعات دیگر به همراه نگهداری تعادل و پایداری هنگام حرکت سیکلت مورد استفاده قرار میگیرند. پرچ، خار و اشپیل باید از جنس با کیفیت بالا باشند و درست طراحی شده باشند تا بتوانند به خوبی عمل کنند.
پرچ یکی از قطعات مهم در موتورسیکلت است که برای نگهداری قطعات دیگر به کار میرود. این قطعه معمولاً در نقاطی که دو قطعه با هم تنظیم شدهاند قرار میگیرد و برای پر کردن فضای خالی و نگهداری قطعات در جای خود استفاده میشود.
خار یا بولت، قطعهای است که برای اتصال قطعات مختلف موتورسیکلت به هم به کار میرود. این قطعه باید با جنس و سایز مناسب تولید شده و با دقت و هماهنگی با دیگر قطعات نصب شود تا اتصالات سالم و پایداری را فراهم کند.برای خرید عمده پرچ ،خار و اشپیل موتور سیکلت به سایت jafarishop.ir مراجعه نمایید.
اشپیل یا پیچ، قطعهای است که در نگهداری شاسی و فریم موتورسیکلت بکار میرود. این قطعه باید با جنس و سایز دقیقی تولید شود تا به خوبی عمل کند و نگهداری صحیح شاسی را تضمین کند. تعویض منظم این قطعه در طول زمان از نگهداری و بهبود پایداری موتورسیکلت کمک میکند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت:
۰۳:۲۶:۱۳ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
فیش و فیوز به عنوان قسمتی از سیستم الکتریکی موتور سیکلت، برای حفاظت از دستگاه در برابر احتمال آسیب جدی یا خرابی هایی که در نتیجه استفاده از موتور سیکلت ممکن است رخ دهند، استفاده میشوند. فیش منظور قسمتی از سیستم الکتریکی سیکلت است که به عنوان محل اتصال سیمهای باتری به سیستم الکتریکی موتور به کار میرود. فیش باید با دقت و با توجه به نوع و ولتاژ باتری انتخاب شود.
فیوز نیز به عنوان قطعهای الکتریکی درون فیش قرار می گیرد که در صورت بروز خرابی یا افزایش جریان بیش از حد، به صورت خودکار قطع میشود. فیوز در سیستم الکتریکی موتور سیکلت برای حفاظت از مدارهای الکتریکی و تجهیزات دیگر مانند باتری یا لامپها به کار میرود. در صورتی که جریان الکتریکی در سیستم، نسبت به حد مجاز بالاتر رود، فیوز از بین میروند و مدار قطع خواهد شد. این عمل باعث جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات الکتریکی موتور سیکلت و در نهایت، جلوگیری از خرابی و وقفه در کارکرد موتور سیکلت میشود.برای خرید فیش و فیوز موتور سیکلت به صورت عمده این قسمت کلیک کنید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت:
۰۵:۲۹:۵۳ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
سر سیلندر یکی از قسمتهای مهم موتور سیکلت است که در آن اتاق احتراق قرار دارد. این قسمت به شکل استوانهای طراحی شده و بسته به تعداد سیلندرهای موتور، تعداد سرها نیز متفاوت است. سر سیلندر معمولاً با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته میشود و برای افزایش عمر مفید آن، پوششهایی از جنس کروم یا نیترید تنگستن روی آن قرار میگیرد.
وظیفه سر سیلندر این است که بخار سوخت و هوا را از طریق شیر سوخت و سیستم تزریق سوخت به اتاق احتراق هدایت کند و به همراه این مخلوط، گازهای خروجی احتراق را به خارج از موتور منتقل کند. سر سیلندر همچنین مجهز به سیستمهای سرمایشی مختلفی است که به کنترل دمای سر سیلندر و جلوگیری از آسیبهای ناشی از گرما کمک میکند. به طور کلی، سر سیلندر یک قسمت بسیار حساس و اساسی در عملکرد موتور سیکلت است که نقش مهمی در کارایی و عملکرد آن ایفا میکند.برای خرید عمده واشر سر سیلندر این قسمت کلیک کنید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۰۵:۴۰:۵۹ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
روغن موتور Breez یکی از برندهای محبوب روغن موتور در بازار است که توانسته است جایگاه خود را در بازار رقابتی صنعت خودروسازی ایران پیدا کند. این روغن موتور با فرمولاسیون خاص و با استفاده از تکنولوژی نوین، برای حفظ کارایی و بهرهوری موتورهای خودرو طراحی شده است.
روغن موتور Breez به دلیل داشتن ویژگیهایی همچون استفاده از روغن پایهی مرغوب و مواد افزودنی مناسب، قدرت پاککنندگی بالا، جلوگیری از ایجاد رسوب و خوردگی در سیستم موتور، افزایش عمر مفید موتور و کاهش مصرف سوخت، در صنعت خودروسازی مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. همچنین، این روغن موتور با توجه به داشتن گواهینامههای معتبر و تأیید از سوی مراجع استاندارد، به عنوان یک روغن با کیفیت و قابل اطمینان در بازار شناخته میشود.
با توجه به ویژگیهای برتر و کیفیت بالای روغن موتور Breez، این روغن موتور به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در موتورهای خودروهای گوناگون، همواره مورد توجه و استفاده قرار میگیرد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۰۶:۱۰:۰۲ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
شارژر و رگولاتور موتور سیکلت به منظور تأمین نیازهای برقی موتور سیکلت و باطری آن، استفاده میشوند. شارژر موتور سیکلت، وظیفهی شارژ کردن باطری را با استفاده از جریان الکتریکی از موتور سیکلت یا از یک منبع خارجی به عهده دارد. در حالی که رگولاتور موتور سیکلت، مسئول کنترل و تنظیم ولتاژ خروجی شارژر و برق مصرفی موتور سیکلت است. این قطعات به منظور حفظ سلامت و طول عمر باطری و اجزای الکتریکی موتور سیکلت از اهمیت بسیاری برخوردارند.
برای اینکه شارژر و رگولاتور موتور سیکلت عملکرد بهینهای داشته باشند، باید با برق موتور سیکلت همخوانی داشته باشند، به دمای مناسبی کار کنند و با استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشند. همچنین، نصب و تعویض این قطعات باید بهوسیلهی تکنسینهای مجرب و در محل تعمیرگاههای مجاز انجام شود. در کنار اینها، رعایت نکاتی مانند عدم استفاده از شارژرهای نامناسب یا خراب و تغییر حالت رگولاتور موتور سیکلت ضروری است تا از مشکلات جدی در عملکرد موتور سیکلت جلوگیری شود.برای خرید شارژر و رگولاتور موتور سیکلت این قسمت کلیک نماییید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۰۲:۵۶:۱۹ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
در برخی موارد، استفاده از براکت جاپایی در نوشتارهای مربوط به موتورسیکلتها، میتواند به دقت و صرفهجویی در فضای متن کمک کند. با استفاده از براکت جاپایی، میتوانید قطعات و اجزای مختلف موتورسیکلت را به صورت واضح و مرتب ارائه دهید.برای خرید براکت جاپایی به سایت https://jafarishop.ir/ مراجعه نمایید.
به عنوان مثال، در بحث در مورد سیستم تعلیق یک موتورسیکلت، با استفاده از براکتها میتوان قطعات مختلفی از جمله شاخه جلو، سیستم تعلیق پشتی و آمورتیسورها را به صورت جداگانه معرفی کرد و صرفهجویی در فضای متن داشته باشید. همچنین، استفاده از براکت جاپایی در مواردی مانند معرفی قطعات و لوازم جانبی موتورسیکلت، نام کمپانیهای تولید کننده و ... نیز میتواند به دقت بیشتر نوشتار کمک کند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۰۴:۰۷:۱۵ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)
میل چرخ جلو موتورسیکلت یکی از قسمتهای مهم و حیاتی آن است که برای کارکرد درست و صحیح موتورسیکلت بسیار حائز اهمیت است. میل چرخ جلو علاوه بر این که وزن موتورسیکلت و سوار را تحمل میکند، باید به نحوی طراحی شود که برای راننده قابلیت کنترل و هدایت موتورسیکلت را فراهم کند.برای خرید میل چرخ جلو موتور سیکلت به سایت jafarishop.ir مراجعه نمایید.
به طور کلی، میل چرخ جلو موتورسیکلت از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته میشود و با دو محور مجاور به هم پیوسته است. برای کاهش وزن موتورسیکلت، برخی از سازندگان از جنسهای خاص و سبک مانند کربن فیبر استفاده میکنند. به طور کلی، طراحی میل چرخ جلو بستگی به نوع موتورسیکلت، شرایط جادهای و سبک رانندگی دارد. به علاوه، باید در نظر گرفت که در صورت عدم تعادل مطلوب توزیع وزن موتورسیکلت، طراحی مناسبی برای میل چرخ جلو از اهمیت بسیاری برخوردار است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت:
۱۰:۰۷:۱۲ توسط:جعفری موضوع:
نظرات (0)