لوازم یدکی موتور لوازم یدکی موتور .

لوازم یدکی موتور

فروشگاه راپیدو

 عینک
عینک موتورسواری بیشتر از اینکه در تصادف به کارآید از تصادف جلوگیری می‌کند! برای مثالد رفتن گرد و غبار به چشم راکب در سرعت بالا ممکن است باعث تصادف شود. البته خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی‌ها دارای طلق هستند تا از بروز این حوادث جلوگیری کنند اما در برخی مدل‌ها مانند وسپایی یا کراسی طلق وجود ندارد پس بهتر است در کنار کلا از عینک موتور نیز استفاده شود.

 

 گارد و پروتکشن موتورسیکلت
هنگامی که با موتور زمین می‌خورید احتمال خیلی زیاد به یکی از دو طرف چپ و راست خم می‌شوید پس موتور نیز از بقل روی بدن شما خواهد افتاد. کار اصلی پروتکشن جلوگیری از آسیب موتور در تصادفات است ولی اگر بلند باشند باعث می‌شود موتور روی بدن شما نیز نیوفتد. همچنین وقتی قسمت باک روی زمین کشیده نشود احتمال بروز حادثه آتش سوزی نیز کم خواهد شد.

 

 بوت
بوت ریسینگ نیز مانند دستکش بسیار کشیده است و علاوه بر زیبایی که دارد از استخوان پا محافظت می‌کند. جنس بوت معمولا ضدحریق و از کربن است و قیمت بسیار بالایی نیز دارد بنابراین برای استفاده در شهر معمولاً خریداری نمی‌شود.لوازم ایمنی موتور سیکلت خود را از jafarishop.ir تهیه نمایید.

 

 

شبرنگ و چراغ
علائمی وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را روی لباس و کلاه خود بچسبانید تا رانندگان دیگر راحت‌تر شما را ببینند. قیمت آن‌ها پایین است ولی در بسیار از موارد مخصوصا در شب باعث جلوگیری از یک حادثه می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۴:۴۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)