لوازم یدکی موتور لوازم یدکی موتور .

لوازم یدکی موتور

پنچرگیری مصطفی

لوازم پنچری موتور سیکلت برای جلوگیری از شکستن و خراب شدن لاستیک‌ها، استفاده می‌شوند. به طور کلی، دو نوع لوازم پنچری در موتورسیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرند: 1) لوازم پنچری تعمیری 2) لوازم پنچری پیشگیرانه.

لوازم پنچری تعمیری، شامل دو نوع چسب پنچری و چرخه پنچری هستند. چسب پنچری، برای رفع خراشیدگی و پوسته شدگی لاستیک‌ها و همچنین جلوگیری از نشت هوا در صورت وجود حفره کوچک در لاستیک، به کار می‌رود. چرخه پنچری هم برای رفع خراشیدگی و پوسته شدگی و همچنین رفع پاره شدن لاستیک‌ها و تعویض سریع آنها در اورژانس‌های جاده‌ای به کار می‌رود.

لوازم پنچری جعفری شاپ پیشگیرانه شامل دو نوع سیلیس و شیشه‌ی تزئینی است. سیلیس، به صورت پودری در داخل لاستیک قرار می‌گیرد و با کمک حرکت چرخ‌ها، لاستیک را از درون چسبانده و نشت هوا را جلوگیری می‌کند. شیشه‌ی تزئینی هم برای جلوگیری از خراشیدگی و پوسته شدگی، به کار می‌رود و بیشتر به عنوان تزئینی در موتورهای سیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده صحیح از لوازم پنچری موتور سیکلت، می‌تواند باعث افزایش طول عمر لاستیک‌ها، جلوگیری از نشت هوا و نیز افزایش ایمنی در سفر باشد. در ضمن، تعویض لاستیک‌ها به موقع و استفاده از لوازم پنچری به موقع، از خطرات تصادف و آسیب به موتورهای سیکلت جلوگیری می‌کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۶:۱۶ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)