لوازم يدكي موتور لوازم يدكي موتور .

لوازم يدكي موتور

مكانيكي مسعود

سر سيلندر يكي از قسمت‌هاي مهم موتور سيكلت است كه در آن اتاق احتراق قرار دارد. اين قسمت به شكل استوانه‌اي طراحي شده و بسته به تعداد سيلندرهاي موتور، تعداد سرها نيز متفاوت است. سر سيلندر معمولاً با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته مي‌شود و براي افزايش عمر مفيد آن، پوشش‌هايي از جنس كروم يا نيتريد تنگستن روي آن قرار مي‌گيرد.

وظيفه سر سيلندر اين است كه بخار سوخت و هوا را از طريق شير سوخت و سيستم تزريق سوخت به اتاق احتراق هدايت كند و به همراه اين مخلوط، گازهاي خروجي احتراق را به خارج از موتور منتقل كند. سر سيلندر همچنين مجهز به سيستم‌هاي سرمايشي مختلفي است كه به كنترل دماي سر سيلندر و جلوگيري از آسيب‌هاي ناشي از گرما كمك مي‌كند. به طور كلي، سر سيلندر يك قسمت بسيار حساس و اساسي در عملكرد موتور سيكلت است كه نقش مهمي در كارايي و عملكرد آن ايفا مي‌كند.براي خريد عمده واشر سر سيلندر اين قسمت كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۰:۵۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه راپيدو

روغن موتور Breez يكي از برندهاي محبوب روغن موتور در بازار است كه توانسته است جايگاه خود را در بازار رقابتي صنعت خودروسازي ايران پيدا كند. اين روغن موتور با فرمولاسيون خاص و با استفاده از تكنولوژي نوين، براي حفظ كارايي و بهره‌وري موتورهاي خودرو طراحي شده است.

روغن موتور Breez به دليل داشتن ويژگي‌هايي همچون استفاده از روغن پايه‌ي مرغوب و مواد افزودني مناسب، قدرت پاك‌كنندگي بالا، جلوگيري از ايجاد رسوب و خوردگي در سيستم موتور، افزايش عمر مفيد موتور و كاهش مصرف سوخت، در صنعت خودروسازي مورد توجه و استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، اين روغن موتور با توجه به داشتن گواهينامه‌هاي معتبر و تأييد از سوي مراجع استاندارد، به عنوان يك روغن با كيفيت و قابل اطمينان در بازار شناخته مي‌شود.

با توجه به ويژگي‌هاي برتر و كيفيت بالاي روغن موتور Breez، اين روغن موتور به عنوان يك گزينه مناسب براي استفاده در موتورهاي خودروهاي گوناگون، همواره مورد توجه و استفاده قرار مي‌گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۰:۰۲ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه استاندارد

شارژر و رگولاتور موتور سيكلت به منظور تأمين نيازهاي برقي موتور سيكلت و باطري آن، استفاده مي‌شوند. شارژر موتور سيكلت، وظيفه‌ي شارژ كردن باطري را با استفاده از جريان الكتريكي از موتور سيكلت يا از يك منبع خارجي به عهده دارد. در حالي كه رگولاتور موتور سيكلت، مسئول كنترل و تنظيم ولتاژ خروجي شارژر و برق مصرفي موتور سيكلت است. اين قطعات به منظور حفظ سلامت و طول عمر باطري و اجزاي الكتريكي موتور سيكلت از اهميت بسياري برخوردارند.

براي اينكه شارژر و رگولاتور موتور سيكلت عملكرد بهينه‌اي داشته باشند، بايد با برق موتور سيكلت همخواني داشته باشند، به دماي مناسبي كار كنند و با استانداردهاي ايمني مطابقت داشته باشند. همچنين، نصب و تعويض اين قطعات بايد به‌وسيله‌ي تكنسين‌هاي مجرب و در محل تعميرگاه‌هاي مجاز انجام شود. در كنار اين‌ها، رعايت نكاتي مانند عدم استفاده از شارژرهاي نامناسب يا خراب و تغيير حالت رگولاتور موتور سيكلت ضروري است تا از مشكلات جدي در عملكرد موتور سيكلت جلوگيري شود.براي خريد شارژر و رگولاتور موتور سيكلت اين قسمت كليك نمايييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۶:۱۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه لوازم يدكي صدرا

در برخي موارد، استفاده از براكت جاپايي در نوشتارهاي مربوط به موتورسيكلت‌ها، مي‌تواند به دقت و صرفه‌جويي در فضاي متن كمك كند. با استفاده از براكت جاپايي، مي‌توانيد قطعات و اجزاي مختلف موتورسيكلت را به صورت واضح و مرتب ارائه دهيد.براي خريد براكت جاپايي به سايت https://jafarishop.ir/ مراجعه نماييد.

به عنوان مثال، در بحث در مورد سيستم تعليق يك موتورسيكلت، با استفاده از براكت‌ها مي‌توان قطعات مختلفي از جمله شاخه جلو، سيستم تعليق پشتي و آمورتيسورها را به صورت جداگانه معرفي كرد و صرفه‌جويي در فضاي متن داشته باشيد. همچنين، استفاده از براكت جاپايي در مواردي مانند معرفي قطعات و لوازم جانبي موتورسيكلت، نام كمپاني‌هاي توليد كننده و ... نيز مي‌تواند به دقت بيشتر نوشتار كمك كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۱۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه استاندارد

ميل چرخ جلو موتورسيكلت يكي از قسمت‌هاي مهم و حياتي آن است كه براي كاركرد درست و صحيح موتورسيكلت بسيار حائز اهميت است. ميل چرخ جلو علاوه بر اين كه وزن موتورسيكلت و سوار را تحمل مي‌كند، بايد به نحوي طراحي شود كه براي راننده قابليت كنترل و هدايت موتورسيكلت را فراهم كند.براي خريد ميل چرخ جلو موتور سيكلت به سايت jafarishop.ir مراجعه نماييد.

به طور كلي، ميل چرخ جلو موتورسيكلت از جنس فولاد يا آلومينيوم ساخته مي‌شود و با دو محور مجاور به هم پيوسته است. براي كاهش وزن موتورسيكلت، برخي از سازندگان از جنس‌هاي خاص و سبك مانند كربن فيبر استفاده مي‌كنند. به طور كلي، طراحي ميل چرخ جلو بستگي به نوع موتورسيكلت، شرايط جاده‌اي و سبك رانندگي دارد. به علاوه، بايد در نظر گرفت كه در صورت عدم تعادل مطلوب توزيع وزن موتورسيكلت، طراحي مناسبي براي ميل چرخ جلو از اهميت بسياري برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۲ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

لوازم يدكي منصور

شاسي موتور سيكلت يكي از قسمت‌هاي مهم و حياتي اين وسيله نقليه است كه نقش قابل توجهي در عملكرد و ايمني آن دارد. شاسي سيكلت به صورت يك فريم بلند و باريك طراحي شده است كه از جنس فولاد، آلومينيوم يا تركيبي از اين دو ماده ساخته مي‌شود. هدف اصلي از طراحي شاسي سيكلت، ايجاد راندمان بالا و كمپرسيون پايين براي حركت بهتر و راحت‌تر سيكلت است.

شاسي موتور سيكلت ۱۲۵ داراي قسمت‌هاي مختلفي مانند قسمت جلويي، قسمت پستانك، قسمت تحتاني، قسمت فريم كامل و قسمت پشتي است. قسمت جلويي شاسي كه شامل دسته‌هاي ستير، ترمز و لوازم الكتريكي است، براي كنترل و رانندگي سيكلت بسيار حائز اهميت است. قسمت پستانك يا تانك نيز براي ذخيره و جمع‌آوري سوخت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قسمت فريم كامل شاسي كه به عنوان اصلي‌ترين بخش در طراحي شاسي سيكلت محسوب مي‌شود، از لوله‌هاي فولادي يا آلومينيوم خالص ساخته مي‌شود و داراي دو شاخه اصلي است كه به دو چرخ متصل مي‌شود. در نهايت قسمت پشتي شاسي كه شامل صندلي، چراغ عقب و پايه يا دسته نگهدارنده پا است، براي تسهيل در ايستادن و نشستن راننده بكار مي‌رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۲:۴۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سپهر

تلمبه پايه فلزي يكي از انواع تجهيزات صنعتي است كه به منظور حمل و جابجايي بارهاي سنگين و غيره قابل استفاده مي باشد. اين تجهيز از يك پايه تلمبه اي سخت و مقاوم ساخته شده است كه به طور معمول از فلزات مانند فولاد، آلومينيوم و غيره تهيه مي شود.

تلمبه پايه فلزي داراي طراحي هاي مختلفي است كه به صورت مستطيل، مربع، دايره، مثلث و... ساخته مي شوند. هدف اصلي اين تجهيزات كمك در جابجايي بارهاي سنگين و بزرگ است. علاوه بر اين، به دليل استحكام و مقاومت فوق العاده آن ها، در بسياري از صنايع ديگر نيز مورد استفاده قرار مي گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۱۷ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

مهدي جعفريان

قطعات پلاستيكي در موتور سيكلت، براي ايجاد سبكي و كاهش وزن در موتور سيكلت به كار مي‌روند. همچنين، اين قطعات مي‌توانند براي افزايش زيبايي و ظاهر جذاب سيكلت نيز مفيد باشند. برخي از قطعات پلاستيكي موتور سيكلت عبارتند از: شاسي، صندلي، صفحه جلوپنجره، كاور موتور، بالشتك صندلي، پدال فرمان و دسته‌هاي گاز و ترمز.براي خريد قطعات پلاستيكي موتور سيكلت به سايت https://jafarishop.ir/ مراجعه نماييد.

قطعات پلاستيكي موتور سيكلت، باعث كاهش وزن و افزايش سبكي سيكلت مي‌شوند و در نتيجه، تسهيل در حركت و كاهش مصرف سوخت را به دنبال دارند. همچنين، قابليت شكل‌دهي آسان به پلاستيك، به طراحان قابليت خلق قطعات با طرح‌هاي متنوع را مي‌دهد و در نتيجه، به افزايش زيبايي و جذابيت سيكلت كمك مي‌كند. با در نظر گرفتن توانايي‌هاي پلاستيك در خلق قطعات با شكل‌هاي پيچيده، پلاستيك به عنوان يك جايگزين مناسب براي فلزات و مواد ديگر در قطعات موتور سيكلت محسوب مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۵:۲۰ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه لوازم يدكي مهديار

آرم باك فلزي موتور سيكلت يكي از جزئيات ظاهري مهم در طراحي و ساخت موتورسيكلت‌هاي كلاسيك است. اين آرم علاوه بر افزايش جذابيت ظاهري، به عنوان نشانه‌اي براي مراجعه كنندگان به موتورسيكلت، نام و برند توليد كننده را نشان مي دهد.

به طور كلي، آرم باك فلزي موتور سيكلت شامل نام توليد كننده و نمادهاي خاص مرتبط با آن مي باشد. برخي از آرم هاي باك فلزي شامل تصاوير حيوانات، نمادهاي خاص شير، جوجه تيغي و ... هستند كه به عنوان نمادهاي لوكس و قدرتمندي در طراحي موتورسيكلت استفاده مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۰:۲۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه لوازم موتور سيكلت احدي

فنر موتور يكي از قطعات حياتي در دوچرخه‌هاي موتوري است كه وظيفه آن انتقال نيروي توليد شده توسط موتور به چرخ عقب را بر عهده دارد. فنر موتور علاوه بر اين كه به عنوان يك جلوگير موثر در كاهش لرزش موتور عمل مي‌كند، براي نرم شدن پاسخ گيري سيستم گاز دهي هم بسيار موثر است.براي خريد فنر موتور سيكلت به سايت jafarishop.ir مراجعه نماييد.

فنر موتور از چندين لايه فولاد يا آلياژ برنجي با قطر و ضخامت متفاوت ساخته مي‌شود. اين فنر در قسمت بالاي موتور و در صورتي كه دوچرخه‌ي موتوري داراي چهار زمينه باشد، در محل دوم زمينه پشتي نصب مي‌شود. فنر موتور از طريق دو سري كامل شده و به يك سوپاپ اتصال مي‌يابد تا بتواند نيرو را به چرخ عقب منتقل كند. همچنين، بايد توجه داشت كه تعويض فنر موتور در بازه‌هاي زماني منظم و تعيين شده براي نگهداري و تعميرات دوچرخه‌ي موتوري بسيار مهم است تا به خطر ايجاد تصادف ناشي از خرابي فنر موتور پيشگيري شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۹:۵۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)