لوازم یدکی موتور لوازم یدکی موتور .

لوازم یدکی موتور

فروشگاه همدانی

پرچ، خار و اشپیل مهمترین قطعات در نگهداری سازه و پایداری کلی موتورسیکلت هستند. این قطعات برای نگهداری قطعات دیگر به همراه نگهداری تعادل و پایداری هنگام حرکت سیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرچ، خار و اشپیل باید از جنس با کیفیت بالا باشند و درست طراحی شده باشند تا بتوانند به خوبی عمل کنند.

پرچ یکی از قطعات مهم در موتورسیکلت است که برای نگهداری قطعات دیگر به کار می‌رود. این قطعه معمولاً در نقاطی که دو قطعه با هم تنظیم شده‌اند قرار می‌گیرد و برای پر کردن فضای خالی و نگهداری قطعات در جای خود استفاده می‌شود.

خار یا بولت، قطعه‌ای است که برای اتصال قطعات مختلف موتورسیکلت به هم به کار می‌رود. این قطعه باید با جنس و سایز مناسب تولید شده و با دقت و هماهنگی با دیگر قطعات نصب شود تا اتصالات سالم و پایداری را فراهم کند.برای خرید عمده پرچ ،خار و اشپیل موتور سیکلت به سایت jafarishop.ir مراجعه نمایید.

اشپیل یا پیچ، قطعه‌ای است که در نگهداری شاسی و فریم موتورسیکلت بکار می‌رود. این قطعه باید با جنس و سایز دقیقی تولید شود تا به خوبی عمل کند و نگهداری صحیح شاسی را تضمین کند. تعویض منظم این قطعه در طول زمان از نگهداری و بهبود پایداری موتورسیکلت کمک می‌کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۶:۱۳ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)