لوازم يدكي موتور لوازم يدكي موتور .

لوازم يدكي موتور

فروشگاه مرادي

زنجير و ست دنده رنگير، دو قطعه مهم در بسياري از دوچرخه‌هاي شهري و كوهستاني هستند. زنجير يك قطعه الكترومكانيكي است كه بين دو پره دنده نصب مي‌شود و با چرخش دنده، دوچرخه را حركت مي‌دهد. زنجير‌هاي دوچرخه‌ها به صورت معمول از فولاد ساخته شده‌اند و براي جلوگيري از خوردگي و سايش، بايد به صورت دوره‌اي روغن گريزي شوند.

ست دنده رنگير هم به عنوان يكي ديگر از قطعات مهم در دوچرخه‌هاي شهري و كوهستاني شناخته مي‌شود. اين ست دنده شامل پره‌هايي با تعداد دنده‌هاي مختلف است كه با چرخش دسته دنده در دنده‌هاي مختلف قرار داده شده، دوچرخه را به سرعت مختلفي مي‌رساند. استفاده از ست دنده رنجير به عنوان يك وسيله كاربردي براي تغيير سرعت و تنظيم مقاومت در حين رانندگي، سبب شده است كه دوچرخه‌هاي شهري و كوهستاني با ست دنده بيشتر استفاده شوند.

در نتيجه، زنجير و ست دنده رنجيرجعفري شاپ  به عنوان قطعات مهم در دوچرخه‌ها، براي تحرك و حركت دوچرخه بسيار مهم هستند. با توجه به كاربردهاي گسترده آن‌ها، بهبود و بهينه‌سازي آن‌ها در كاهش هزينه‌هاي نگهداري و تعمير دوچرخه‌ها تأثيرگذار است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۴:۲۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه اصغري

لاستيك پدال ترمز يكي از اجزاي مهم سيستم ترمز خودرو است كه در فرايند ترميم سرعت و توقف خودرو نقش بسيار مهمي دارد. اين قطعه به عنوان يك اتصال بين پدال ترمز و سيستم ترمز به كار مي‌رود و با فشار دادن پدال توسط راننده، نيروي لازم براي ترميم سرعت و يا توقف خودرو تأمين مي‌شود.

لاستيك پدال ترمز جعفري شاپ معمولاً از جنس لاستيكي با كيفيت بالا ساخته مي‌شود تا مقاومت بالايي در برابر فشار و حرارت ايجاد شده به‌ويژه در زمان ترميم سرعت طي زمان طولاني براي آن ايجاد شود. اين قطعه نيز همانند ساير اجزاي سيستم ترمز، نياز به بازرسي و تعويض دوره‌اي دارد تا از عملكرد مناسب و ايمني خودرو برخوردار باشد. به همين دليل، براي حفظ سلامت و عملكرد بهينه سيستم ترمز خودرو، توصيه مي‌شود كه لاستيك پدال ترمز نيز در زمان‌هاي منظم بازرسي و تعويض شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه راپيدو

آرم باك فلزي موتور سيكلت يكي از جذاب‌ترين و قابل توجه‌ترين بخش‌هاي طراحي و ساخت موتورسيكلت است. باك در واقع محفظه‌اي است كه در آن سوخت موتورسيكلت نگهداري مي‌شود. اما ظاهر باك و موادي كه از آن ساخته مي‌شود، به شدت روي زيبايي و طراحي كلي موتورسيكلت تأثير مي‌گذارد.

آرم فلزي باك موتورسيكلت معمولاً با استفاده از تكنيك‌هاي دقيق و حرفه‌اي ساخته مي‌شود. اين آرم‌ها معمولاً از آلياژهاي مختلف فلزي ساخته شده‌اند و به‌طوري‌كه گاهي به صورت سه‌بعدي هم ساخته مي‌شوند. آرم باك فلزي موتورسيكلت در حقيقت نشان دهنده‌ي نام تجاري و برند سازنده موتورسيكلت است.

همچنين، آرم فلزي باك موتورسيكلت نقش مهمي در حفظ امنيت و عملكرد بهينه‌ي موتورسيكلت دارد. باك‌هاي فلزي سخت و مقاوم ترجيح داده مي‌شوند تا بتوانند به خوبي سوخت را نگهداري كنند. همچنين، آرم فلزي باك موتورسيكلت معمولاً به صورت ليزري يا قالب‌بندي شده است كه باعث مي‌شود ظاهر آن بسيار جذاب و پويا
روكش زين يكي از قطعات مهم در موتور سيكلت است كه علاوه بر حفاظت از زين موتور، به شكل قابل توجهي در زيبايي و استايل سيكلت نيز تاثيرگذار است. روكش زين همانند پوست سيكلت محسوب مي‌شود و بايد به صورت دوره‌اي عوض شود تا علاوه بر افزايش عمر زين موتور، سيكلت هميشه به شكل جذاب و زيبا نگهداري شود.

روكش زين موتور سيكلت عمدتاً از جنس لاستيكي ساخته مي‌شود كه به دليل انعطاف پذيري و مقاومت در برابر فشار، براي حفظ كيفيت و عملكرد بهينه زين موتور مناسب است. اين روكش به صورت يكپارچه با زين موتور متصل مي‌شود و در برابر خوردگي، اصطكاك و شرايط آب و هوايي مقاوم است. همچنين روكش زين به صورت دستي يا با استفاده از دستگاه‌هاي خاصي نصب مي‌شود و بايد به صورت منظم بررسي و تعويض شود.

نصب روكش زين به علت اهميت آن جهت حفظ كيفيت و ماندگاري زين موتور، بايد توسط فني حرفه‌اي انجام شود. در صورت عدم توجه به نصب صحيح روكش زين، ممكن است باعث خرابي و خسارت به موتور سيكلت شود. لذا بهتر است كه در هنگام تعويض روكش زين، به مكانيك معتبر و متخصص مراجعه كرده و از نصب صحيح آن اطمينان حاصل نماييد.براي تهيه آرم باك فلزي همين جا كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۵:۱۸ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه راپيدو

نحوه تهيه و خريد كش باربند ( موتور )
به علت اينكه كش باربند در موتور سيكلت ها به وفور استفاده ميشود، به آن كش باربند موتور نيز ميگويند. مواردي كه در تهيه اين محصول مهم است به شرح زير ميباشد:
1) جنس كش:
معمولا از لاستيك ميباشد كه خود لاستيك ميتواند ار مواد نو داخلي يا خارجي تهيه شده باشد يا نه ميتواند از مواد بي كيفيت و نامرغوب در ساخت آن استفاده نمود.
2) جنس روكش:
معمولا چينش لاستيك ها در كش، درون يك غلاف نخي قرار دارند كه به آن روكش كش ميگويند. جنس اين روكش از الياف نخي ميباشد كه اين مورد نيز داراي اهميت است. اگر جنس اين الياف ، با كيفيت نباشد لاستيك هاي كشي درون غلاف به راحتي بيرون ريخته و كش عملا بلا استفاده ميشود.
3) نحوه چينش لاستيك هاي درون غلاف:
اين مورد نيز اهميت دارد. كش ها داراي انواع و اقسام مختلفي از لحاظ قرار گيري مواد درون غلاف دارند:

كش باربند تيوپي ضخيم
كش باربند قيطاني
كش باربند قيطاني مخلوط
كش باربند پهن
هر كدام از موارد بالا شكل متفاوتي دارد. كش تيوپي ساخته شده از لاستيك هاي بكار برده شده در تيوپ ميباشد كه در كنار هم قرار ميدهند و اين محصول را توليد ميكنند. كش قيطاني از چند ريز رشته كش سفيد در كنار هم تشكيل ميشود. كش قيطاني مخلوط نيز همانند كش قيطاني ميباشد با اين تفاوت كه در آن هم از لاستيك كشسان مرغوب قيطاني استفاده شده و هم از ريز رشته كش كه اين مورد دوام بسيار بالايي دارد. كش پهن هم مورد استفاده خيلي از مشتريان ميباشد كه ميخواهد رد كش روي بار نيافتد و بار آسيب نبيند، از آن استفاده ميكنند. جنس اين كش نيز از لاستيك  ميباشد. مورد آخر نيز نوعي كش پهن است كه براي راحتي و سهولت در بست بار بر روي خودرو تهيه شده است و داراي 8 قلاب ميباشد كه ضريب خطا را در بستن بار پايين مياورد و خيال شخص را راحت ميكند كه بار به هيچ وجه از روي بار بند نيافتد.
4) جنس  و نحوه اتصال قلاب
اين مورد بسيار مهم ميباشد. اگر جنساين محصول بي كيفيت باشد و يا قلاب به خوبي روش كش بسته شده نباشد، اين محصول خيلي سريع بي استفاده ميشود. توجه شود كه اگر قلاب از كش جدا شود، بسيار سخت ميتواند آن را به كش متصل نمود.
بنابراين براي خريد كش باربند بايد به نكات فوق اهميت داد. اگر در توليد اين محصول به يكي از نكات بالا اهميت داده نشود، طول عمر بسيار پاييني خواهد داشت. در خريد كش نبايد به دنبال قيمت پايين تر بود. زيرا كه قطع به يقين يكي از 4 مورد بالا در آن در نظر گرفته نشده است و خريد آن جز پشيماني براي خريدار چيزي به ارمغان نمياورد. حتي توجه به برند اين محصول نيز ميتواند مهم باشد. برند هاي معتبر براي اينكه سهمي در بازار كشئر داشته باشند سعي ميكنند همه استاندارد ها را در توليد كش رعايت كنند.در مورد برند كش اطمينان
توليدي اطمينان فعاليت خود را از سال ۱۳۸۰ در زمينه بافت و توليد مرغوب ترين انواع كش هاي ورزشي و كش هاي باربندي، آغاز نموده است و حاصل آن علاوه بر تجارب ارزشمند كسب شده براي توليدي ، كمك موثر و نقشي تاثيرگذار در توسعه صنعتي كشور بوده است.  توليدي اطمينان با بهره گيري از پرسنل مجرب و متخصص و تجهيزات و ماشين آلات پيشرفته گردبافي و تمام اتوماتيك و قابليت توليد كش باربند با قطرهاي متنوع و بسيار ضخيم جهت كارهاي خاص با بهترين مواد اوليه و انعطاف بالا داراي محافظ قلاب را عهده دار مي باشد و در سال هاي اخير تعداد قابل توجهي كش باربند جهت سفارشات به كليه شهرستان هاي ايران و صادرات به كشورهاي ارمنستان،تركيه،افغانستان و چين توسط اين توليدي انجام شده و در حال انجام ميباشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۵۷ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه ليون

واشر حلقه اي فلزي يا لاستيكي مي باشد كه بين پيچ و مهره قرار مي گيرد تا بارهاي وارده را بطور مساوي بين پيچ و مهره تقسيم كند. واشرها بمنظور توزيع نيروي وارده در سطح بزرگتر، جلوگيري از باز شدن پيچ، پر كردن فاصله، جلوگيري از لرزش، جذب ضربه، كاهش ساييدگي، كاهش صدا و بمنظور آببندي استفاده مي شوند.واشر جعفري شاپ اصل و با كيفيت مي‌باشد.

واشر هاي گوناگوني در صنعت كاربرد دارند كه در انولاع زير توسط هايپر صنعت فامكو ارائه مي شوند.

واشر تخت
واشر ضربه گير
واشر شانه اي
واشر C
واشر ضد آب
واشر فنري
واشر مخروطي
واشر گنبدي
واشر فنري منحني
واشر فنري انگشتي
واشر قفلي
واشر قفلي دندانه داخلي (ستاره داخلي)
واشر قفلي دندانه خارجي (ستاره خارجي)
واشر لب پَر
واشر مربعي
واشر آب بند (سيل كننده)
واشر دم دار
واشر سه‌ گوش (نعل اسبي)
واشر گرد با دماغه
واشر گرد با سوراخ مربعي
ليست قيمت واشر
 

 

مشخصات فني واشر
در ادامه به معرفي و بررسي انواع واشر فلزي و كاربرد هر يك مي پردازيم.

واشر تخت

واشر ساده يا تخت (Plain Washer) شكلي مانند ديسك دارد كه مركز آن داراي سوراخ است. اين واشر كمك مي كند تا سطح صاف شده و فشار به صورت يكنواخت پخش شود. واشر تخت به واشر معمولي نيز معروف است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۱۳ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه راپيدو

 عينك
عينك موتورسواري بيشتر از اينكه در تصادف به كارآيد از تصادف جلوگيري مي‌كند! براي مثالد رفتن گرد و غبار به چشم راكب در سرعت بالا ممكن است باعث تصادف شود. البته خوشبختانه امروزه كلاه ايمني‌ها داراي طلق هستند تا از بروز اين حوادث جلوگيري كنند اما در برخي مدل‌ها مانند وسپايي يا كراسي طلق وجود ندارد پس بهتر است در كنار كلا از عينك موتور نيز استفاده شود.

 

 گارد و پروتكشن موتورسيكلت
هنگامي كه با موتور زمين مي‌خوريد احتمال خيلي زياد به يكي از دو طرف چپ و راست خم مي‌شويد پس موتور نيز از بقل روي بدن شما خواهد افتاد. كار اصلي پروتكشن جلوگيري از آسيب موتور در تصادفات است ولي اگر بلند باشند باعث مي‌شود موتور روي بدن شما نيز نيوفتد. همچنين وقتي قسمت باك روي زمين كشيده نشود احتمال بروز حادثه آتش سوزي نيز كم خواهد شد.

 

 بوت
بوت ريسينگ نيز مانند دستكش بسيار كشيده است و علاوه بر زيبايي كه دارد از استخوان پا محافظت مي‌كند. جنس بوت معمولا ضدحريق و از كربن است و قيمت بسيار بالايي نيز دارد بنابراين براي استفاده در شهر معمولاً خريداري نمي‌شود.لوازم ايمني موتور سيكلت خود را از jafarishop.ir تهيه نماييد.

 

 

شبرنگ و چراغ
علائمي وجود دارد كه شما مي‌توانيد آن‌ها را روي لباس و كلاه خود بچسبانيد تا رانندگان ديگر راحت‌تر شما را ببينند. قيمت آن‌ها پايين است ولي در بسيار از موارد مخصوصا در شب باعث جلوگيري از يك حادثه مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۴:۴۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تندر

اجزاي داخلي انجين موتور سيكلت
اگر موتور سيكلت داريد و از آن به عنوان وسيله نقليه معمول خود استفاده مي كنيد، به خوبي مي دانيد كه حفظ و نگهداري خوب موتور براي ايمني در جاده چقدر مهم است. اگر از زير و بم نگهداري موتور چيزي نمي دانيد، بهتر است آن را به دست يك حرفه اي بسپاريد. با اين حال ممكن است بخواهيد بيشتر درگير شويد يا براي اولين بار در فكر خريد موتور سيكلت هستيد، مقاله معرفي اجزاي داخلي انجين موتور سيكلت ممكن است در اين مسير شما را ياري كرده تا با اجزاي اصلي موتور موتورسيكلت آشنا شويد.قطعات انجين اصل را از جعفري شاپ بخواهيد.

سرسيلندر
مانند اكثر اتومبيل هاي غير الكتريكي، موتورسيكلت ها از يك موتور احتراق داخلي استفاده مي كنند. اين بدان معناست كه سوخت (معمولاً بنزين يا گازوئيل) مي سوزد يا احتراق مي كند تا قسمتهايي از ماشين كه باعث حركت آن مي شوند، حركت كنند. سر سيلندر بخشي از موتور است كه بسته به مدل از مواد مختلفي ساخته شده است: اغلب چدن يا آلياژ آلومينيوم است. وظيفه سر سيلندر آب بندي قسمت بالاي سيلندرهاي موتور است. اين سيلندرهاي موتور همان محفظه احتراق هستند. همچنين از آن به عنوان سر موتور يا هد ياد مي شود.

اين نه تنها محفظه احتراق است، بلكه شافت ها و سوپاپ ها نيز در اينجا قرار دارند. موتورهاي مختلف سرسيلندرهاي متفاوتي دارند كه غالباً بر عملكرد تأثير مي گذارد زيرا بعضي از آنها فضاي بيشتري براي احتراق نسبت به موتورهاي ديگر فراهم مي كنند. علاقه مندان براي شناسايي هر نوع شكل سر آمده اند، زيرا مي توانند بسيار چشمگير باشند. سرسيلندر نيز در جلوي موتور بالا خواهد بود، چيزي كه هميشه اينگونه نبود. اولين موتورسيكلت هاي توليد شده از بخار نيرو داشتند و موتور آن در پشت قرار داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۳۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)