لوازم يدكي موتور لوازم يدكي موتور .

لوازم يدكي موتور

مكانيكي رسول زاده

فنر جك وسط موتور سيكلت يكي از قطعات مهم در سيستم جك وسط موتور است كه براي كنترل و تنظيم ارتعاشات و لرزش‌هاي موتور به كار مي‌رود. اين فنر در قسمت وسط موتور سيكلت نصب مي‌شود و با كاهش ارتعاشات موتور، باعث بهبود راندمان و كارايي موتور مي‌شود.

فنر جك وسط موتور سيكلت با كاهش ارتعاشات موتور، باعث كاهش ضربه‌ها و لرزش‌هاي ناشي از حركت موتور مي‌شود. اين فنر با تحمل فشارهاي بالا و تغييرات دائمي اندازه، به دليل نوع مصالحي كه از آن ساخته شده‌است، قابليت انعطاف پذيري و انطباق با شرايط مختلف را داراست. در نتيجه، با كاهش فشارها و لرزش‌هاي موتور، مي‌تواند باعث افزايش راندمان و عمر مفيد موتور شود.

براي خريد عمده فنر جك وسط موتور سيكلت به سايت https://jafarishop.ir/ مراجعه فرماييد.

همچنين، فنر جك وسط موتور سيكلت براي جلوگيري از آسيب‌هاي ناشي از ارتعاش‌هاي شديد موتور، مانند خرابي قطعات و ضربه‌هاي شديد، به كار مي‌رود. با استفاده از فنر جك وسط موتور سيكلت با كيفيت و استاندارد، مي‌توان از خرابي قطعات موتور جلوگيري كرد و عمر مفيد موتور را افزايش داد. از اين رو، توصيه مي‌شود تا در صورت نياز، فنر جك وسط موتور سيكلت به صورت دوره‌اي تعويض شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۶:۳۸ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

مكانيكي سليمي

پيچ پايه راهنما موتور سيكلت يكي از قطعات اصلي در سيستم سوسپانسيون و آچار سيكلت است. اين قطعه براي اتصال راهنماي سوسپانسيون به فريم سيكلت به كار مي‌رود و بايد داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي، شكستگي و فشار باشد و بتواند در شرايط سخت رانندگي، مانند ترافيك شديد و شرايط آب و هوايي نامساعد، به خوبي كار كند.

استفاده از پيچ پايه راهنما موتور سيكلت، به عنوان يكي از لوازم يدكي مهم، براي نگهداري و تعميرات دوره‌اي سيستم سوسپانسيون و آچار سيكلت، بسيار حائز اهميت است. با استفاده از اين قطعه، مي‌توان عمر مفيد سيستم سوسپانسيون و آچار سيكلت را افزايش داد و از خرابي و نقصان در ساير قطعات سيستم جلوگيري كرد. همچنين، استفاده از پيچ پايه راهنما، باعث بهبود عملكرد و كارايي سيكلت مي‌شود و به كاهش هزينه نگهداري و تعميرات سيكلت كمك مي‌كند.

پيچ پايه راهنما، به عنوان يكي از قطعات حياتي در سيستم سوسپانسيون و آچار سيكلت، بسيار مهم و حائز اهميت است. خرابي و نقصان در اين قطعه، مي‌تواند منجر به نقصان در ساير قطعات سيستم سوسپانسيون و آچار سيكلت شود و باعث كاهش عمر مفيد سيكلت شود. لذا انتخاب يك پيچ پايه راهنما با مشخصات دقيق و مطابق با نوع و سايز سيكلت، بسيار حائز اهميت است.براي خريد. عمده پيچ پايه راهنما به صورت عمده كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۵:۳۶ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه سهيلي

پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت، به يكي از قطعات مهم در سيستم خشكه موتور سيكلت گفته مي‌شود. اين قطعه مسئوليت نگهداري و تثبيت خشكه موتور را بر عهده دارد و بايد داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي و شكستگي باشد. پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت، بايد با دقت و صحت بالا توليد شده باشد تا بتواند به بهبود عملكرد و عمر مفيد خشكه موتور كمك كند.

استفاده از پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت، به عنوان يكي از لوازم يدكي مهم، براي نگهداري و تعميرات دوره‌اي موتور، بسيار حائز اهميت است. اين قطعه بايد در سايز و اندازه‌هاي دقيق و مشخصات توليد كننده ساخته شده باشد و بتواند به خوبي نصب شود. با استفاده از پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت، مي‌توان عمر مفيد خشكه موتور را افزايش داد و از خرابي و نقصان در سيستم خشكه موتور جلوگيري كرد. همچنين، استفاده از اين قطعه، باعث بهبود عملكرد و كارايي موتور مي‌شود و به كاهش هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات موتور كمك مي‌كند.

پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت، به عنوان يكي از قطعات حياتي در سيستم خشكه موتور، بسيار مهم و حائز اهميت است. خرابي و نقصان در اين قطعه، مي‌تواند منجر به نقصان در ساير قطعات سيستم خشكه موتور شود و باعث كاهش عمر مفيد موتور شود. لذا انتخاب يك پيچ زين واشر دار خشكه موتور سيكلت با مشخصات دقيق و مطابق با سايز خشكه موتور، بسيار حائز اهميت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۱:۵۹ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

مكانيكي رسولي

لوازم يدكي مصرفي براي موتور سيكلت شامل قطعاتي همچون روغن موتور، فيلتر هوا، باطري، ترموستات و زنجير انتقال قدرت هستند. استفاده از لوازم يدكي مصرفي، به منظور نگهداري و تعميرات دوره‌اي موتور سيكلت صورت مي‌گيرد. اين لوازم يدكي به دليل ويژگي‌هاي خاصي كه دارند، مي‌توانند به بهبود عملكرد و افزايش عمر مفيد موتور كمك كنند.

استفاده از روغن موتور مناسب و تعويض منظم آن، باعث حفظ عملكرد بهينه موتور و كاهش نياز به تعميرات مكرر مي‌شود. همچنين، استفاده از فيلتر هوا مناسب، باعث جلوگيري از ورود ذرات مضر به موتور و افزايش عمر مفيد آن مي‌شود. باطري نيز به عنوان يكي از لوازم يدكي مصرفي، براي تأمين برق مورد نياز براي راه‌اندازي موتور و ساير تجهيزات الكتريكي در سيكلت استفاده مي‌شود.

همچنين، استفاده از ترموستات مناسب، باعث كاهش مصرف سوخت و افزايش عمر مفيد موتور مي‌شود. همچنين، تعويض منظم زنجير انتقال قدرت، باعث حفظ عمر مفيد زنجير و كاهش نياز به تعميرات مكرر مي‌شود. با توجه به اهميت لوازم يدكي مصرفي در نگهداري و تعميرات دوره‌اي موتور سيكلت، استفاده از لوازم يدكي با كيفيت و انتخاب صحيح آن‌ها، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.براي خريد عمده لوازم يدكي مصرفي كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۳:۱۲ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

مكانيكي رسولي

اورينگ در موتور سيكلت يك عنصر نماينده از قطعات مهم است كه در بخش‌هاي مختلف موتور سيكلت به كار مي‌رود. اورينگ به عنوان يك پيچيدگي ساده در طراحي قطعات موتور سيكلت شناخته مي‌شود و در انجام كاركرد خود حائز اهميت است.

به طور كلي، اورينگ در موتور سيكلت براي جلوگيري از نفوذ مايعات و گازها به قسمت‌هاي مختلف موتور استفاده مي‌شود. به صورت خاص، اورينگ در سيستم روغن موتور سيكلت به كار مي‌رود تا جلوگيري از نفوذ روغن به قسمت‌هاي ديگر موتور از جمله صافي هوا، كاربراتور و غيره را داشته باشد.

اورينگ در سيستم ترمز سيكلت نيز به كار مي‌رود. به عنوان مثال، اورينگ در بخش كاليپر ترمز براي جلوگيري از نشتي روغن ترمز و ورود گرد و غبار به سيستم ترمز استفاده مي‌شود.

در مجموع، اورينگ در موتور سيكلت به كار مي‌رود تا در برابر نفوذ مايعات و گازها در قسمت‌هاي مختلف موتور، محافظت كند. همچنين اورينگ معمولاً با قيمت مناسبي عرضه مي‌شود و تعويض آن به راحتي انجام مي‌شود، لذا نگهداري و تعويض اورينگ به منظور حفظ عملكرد صحيح قطعات موتور سيكلت مهم و ضروري است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۶:۴۱ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

فروشگاه مينايي

بوش از قطعات و لوازم اصلي انواع خودروها و موتور سيكلت ها است كه نبود آن در اين وسايل،كيك عيب بزرگ به شمار مي آيد. بوش در خودرو و موتور، انواع مختلفي دارد. بوش توپي موتورسيكلت ، بوش تبق موتورسيكلت ، بوش طبق موتورسيكلت ، بوش سيلندر و …

بوش يك قطعه ي استوانه اي شكلي است كه درون آن خالي بوده و جاي آن درون سوراخهاي بدنه سيلندر است. طراحي بوش ها طوري است كه از تغيير شكل آنها در برابر گرما، جلوگيري مي كند.

بوش هايي كه بر روي بدنه سيلندر تعبيه مي شوند در دو نوع وجود دارند:

بوش هايي كه متصل به بدنه سيلندر مي باشند.
بوش هايي كه مي توان آن را از بدنه جدا كرد.
كه اين دو، باز هم تقسيم بندي هايي دارند كه در نوع دوم آن يعني بوش از بدنه جدا به خشك و تر تقسيم مي شوند.

نوع جنس بوش هاي خشك از فولاد بوده و از ضخامت خوبي برخوردار هستند. به دليل نرسيدن آب به آن و خشك بودنش، هيچگونه آبي از سيلندر نشت نمي كند.براي خريد بوش موتور سيكلت به سايت https://jafarishop.ir/ مراجعه نماييد.

به طور كلي وظيفه بوش، منتقل كردن انرژي از يك قطعه به قطعه ديگر است.
انواع پوش تنه موتور عبارتند از : بوش طبق و بوش تنه موتور. بوش لاستيكي نيز وجود دارد كه در مورد ماشين ها صدق مي كند.

بوش هايي كه در توليد آنها از پلي اورتان استفاده شده باشد، دوام بالاتري خواهند داشت.

بوش هايي كه وظيفه آنها كنترل است در معرض آسيب هاي بسياري قرار دارند. زيرا درون آنها مايعات وجود دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۰:۲۵ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)