لوازم یدکی موتور لوازم یدکی موتور .

لوازم یدکی موتور

فروشگاه تندر

اجزای داخلی انجین موتور سیکلت
اگر موتور سیکلت دارید و از آن به عنوان وسیله نقلیه معمول خود استفاده می کنید، به خوبی می دانید که حفظ و نگهداری خوب موتور برای ایمنی در جاده چقدر مهم است. اگر از زیر و بم نگهداری موتور چیزی نمی دانید، بهتر است آن را به دست یک حرفه ای بسپارید. با این حال ممکن است بخواهید بیشتر درگیر شوید یا برای اولین بار در فکر خرید موتور سیکلت هستید، مقاله معرفی اجزای داخلی انجین موتور سیکلت ممکن است در این مسیر شما را یاری کرده تا با اجزای اصلی موتور موتورسیکلت آشنا شوید.قطعات انجین اصل را از جعفری شاپ بخواهید.

سرسیلندر
مانند اکثر اتومبیل های غیر الکتریکی، موتورسیکلت ها از یک موتور احتراق داخلی استفاده می کنند. این بدان معناست که سوخت (معمولاً بنزین یا گازوئیل) می سوزد یا احتراق می کند تا قسمتهایی از ماشین که باعث حرکت آن می شوند، حرکت کنند. سر سیلندر بخشی از موتور است که بسته به مدل از مواد مختلفی ساخته شده است: اغلب چدن یا آلیاژ آلومینیوم است. وظیفه سر سیلندر آب بندی قسمت بالای سیلندرهای موتور است. این سیلندرهای موتور همان محفظه احتراق هستند. همچنین از آن به عنوان سر موتور یا هد یاد می شود.

این نه تنها محفظه احتراق است، بلکه شافت ها و سوپاپ ها نیز در اینجا قرار دارند. موتورهای مختلف سرسیلندرهای متفاوتی دارند که غالباً بر عملکرد تأثیر می گذارد زیرا بعضی از آنها فضای بیشتری برای احتراق نسبت به موتورهای دیگر فراهم می کنند. علاقه مندان برای شناسایی هر نوع شکل سر آمده اند، زیرا می توانند بسیار چشمگیر باشند. سرسیلندر نیز در جلوی موتور بالا خواهد بود، چیزی که همیشه اینگونه نبود. اولین موتورسیکلت های تولید شده از بخار نیرو داشتند و موتور آن در پشت قرار داشت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۳۱ توسط:جعفری موضوع: نظرات (0)